Bildextra från Hulebäcksgymnasiets student
Det var strålande sol när Hulebäcksgymnasiets 22 avgångsklasser sprang ut på en skolgård fullpackad av släkt och vänner den 29 maj. Till tonerna av dunkande musik och med konfetti som virvlade runt i luften firade de att de nu har lämnat skolan och ska vidare ut i vuxenlivet.
Följ oss på sociala medier:
Din enda lokaltidning som kommer på papper och är helt GRATIS!
Lokalpressen, på webben, i brevlådan och sociala medier.
